FAQ



Hvad koster det?

Det er gratis at bruge Motivu platformen, både som idrætsforening og som bruger.



Hvordan får vi tilmeldinger?

I kan vælge at rekruttere brugerne selv eller lade os gøre arbejdet for jer. Hvis I vælger gør-det-selv løsningen, kan I finde tips & tricks til at få flere tilmeldinger her

I kan også vælge at lade os rekruttere brugerne for jer. I vælger blot hvor mange tilmeldinger I gerne vil have og så rekrutterer vi brugere til at komme til en prøvetræning. I kan se prislisten her



Hvad sker der når en bruger tilmelder sig vores prøvetræning?

Når en bruger tilmelder sig en prøvetræning, sendes der en email til administrator og træneren for det pågældende hold med kontaktoplysninger på den tilmeldte. Hvis den tilmeldte er et barn, sendes der både info på barnet, samt kontaktinfo på den voksne som tilmelder barnet.

Den tilmeldte får også tilsendt en email med kontaktoplysninger på træneren / administrator, samt detaljer for træningen.



Hvad sker der når træningen er slut?

Efter træningen, vil den tilmeldte få tilsendt en email med et link til at melde sig ind i klubben.



Kan vi bruge klubbens egen hjemmeside til at få tilmeldinger?

Ja, I kan giver jeres brugere mulighed for at tilmelde sig en prøvetræning ved at indsætte træninger på hjemmesiden. Se guiden her



Hvor mange tilmeldinger kan vi få?

I kan få ubegrænset antal tilmeldinger. Administrator kan selv sætte en begrænsning på hvor mange der må komme på hvert hold.



Hvad sker der hvis den tilmeldte ikke dukker op til prøvetræningen?

Hvis den tilmeldte ikke fremmøder til prøvetræningen, kan I markere vedkommende som "ikke fremmødt" i kontrolpanelet. Så vil han/hun få tilsendt en email med anmodning om at tilmelde sig en ny prøvetræning. I har også mulighed for selv at kontakte vedkommende (da I får tilsendt kontaktinfo), for at aftale en ny tid.