Hvordan hjælper Motivu din klub?
Lær om Motivu og hør stifter Morten Nørsten fortælle om Motivu
Læs mere →
Hvad siger klubberne?
Læs hvad klubber siger om deres oplevelser med Motivu.
Abonnementer & Produkter
Læs om de 4 abonnement versioner på Motivu og de forskellige tilkøbsmuligheder.
Motivu 365
Motivu 365 giver din klub kontinuerlig annoncering på digitale medier og effektivt system til online tilmelding til prøvetræning.
Allerede oprettet? Log ind
Få et indblik i, hvordan andre klubber har oplevet og haft erfaringer med Motivu.
Fungere super godt
Nem og overskuelig platform. Vi er rigtig glade for at bruge den til rekruttering.
Motivu fungerer meget effektivt for MoMo. Mange nye medlemmer, som starter med motion for 1. gang.
Motivu er et smart værktøj til at komme i kontakt med nye brugere, til vores mange motionstilbud 👍
Nem at få kontakt med en medarbejder, der altid hjælper en vejen i gemmen.
Med Motivu's push annonceringer har vi fået sparket gang i vores børnehold og også fået 4 nye voksne
Super godt medie
Effektivt, bruger samt administrations venligt. Kan stærkt anbefales for foreninger.
Et tidssvarende værktøj til at nå sine potentielle medlemmer.
Det fungerer fint med tilmeldinger, men siden kunne være mere optimeret til mobil.
Flot program og super god service, som yder stor hjælp til opsætningen.
Vi er super glade for Motivu. Brugbart og brugervenligt, og super service!
Fantastisk værktøj for de unge til at finde en sport, de gerne vil prøve, nemt at melde sig til!
Det er helt vildt så godt det virker. Meget proffesionelt personale. Super god service og materia
Vi har med stor tilfredshed samarbejdet med Motivu. Det har været let og har givet positivt resultat
Motivu er nemt og intuitivt at anvende. Det gælder både foreningens opsætning og proceduren for tilmelding til prøvetræninger. Motivu har helt sikkert bidraget til at flere potentielle medlemmer har fundet vores forening og tilmeldt sig prøvetræninger.
Når vi tidligere holdt Åbent Hus, gik det stærkt – de potentielle medlemmer var ude ad døren, inden vi fik talt om tilmelding … Nu følger Motivu automatisk op efter de gratis prøvetimer.
Vi har fået 18 nye medlemmer, og der er 22 mere, som har været til prøvetræning, så de er også potentielle medlemmer. Det er væsentligt flere, end vi plejer ved sæsonstart. Faktisk en fordobling.
Vi kunne hente tekst og billeder direkte ned fra vores hjemmeside, så det blev klar til modtageren af en prøvetime, og så kunne vi hakke af med det samme, når de blev tilmeldt.
Vi kan selv kan få lov til at tage over ved den gratis prøvetime hos os. Især har vi været glade for Motivus 6-8 anbefalinger til, hvordan man tager godt imod som forening.
Det har givet klubben god opmærksomhed. Jeg tror i hvert fald, vi har fået 15 nye medlemmer siden kampagnestarten, måske flere.
Da Motivu hjalp os med at få videoen ud, fik vi i hvert fald 15 nye medlemmer efter sommerferien. Samlet set er vi gået fra 24 til 55 medlemmer gennem relationer og sociale medier.
Vi er i øjeblikket ikke til at skyde igennem, vi har haft det svært efter skolelukningen. men med jeres hjælp havde vi 25 til træning 1. gang, hvor vi normalt ligger på 12-15 stykker.
Det er virkelig nemt og vi fået 4 tilmeldinger på under en uge.
På lidt over en måned, fik vi 8 medlemmer igennem selve Motivus snitflade, men vi har fået 10 medlemmer mere igennem video / awareness som Motivu har skabt.
Jeg har været tilfreds og beæret over, at vi rent faktisk kunne få 50 tilmeldt til prøvetræninger i denne her allerede svære tid
Efter prøvetræningen får deltagerne en e-mail om hvad de synes og om de ikke har lyst til at melde sig ind, det er smart
Da vi brugte Motivu endte det jo også med at vi fik 11 medlemmer og så har der været flere til prøvetræninger, så jeg synes overordnet har det været rigtig positivt
Det er fantastisk at brugen af Motivu resulterede i flere medlemmer til vores hold som manglede!
I fremtiden vil jeg da helt sikkert gerne anbefale Motivu, især med den gode erfaring vi har haft.