Motivu DGI logo

Ambassadør program

Motivu lancerede den første udgave til at rekruttere medlemmer i marts 2019 og har siden skaffet 2.000 medlemmer til danske idrætsforeninger.

Motivu vandt DGI impact (DGIs innovationskonkurrence) igen i november 2020 med en videreudvikling af konceptet, hvor vi tilføjer et ambassadør program. 

Ambassadør programmet er lige på trapperne og lanceres i maj 2021.



Hvordan fungerer Motivu?
Se og hør Motivus direktør, Morten Nørsten, forklare Motivu, inklusiv det nye ambassadørprogram og Motivu premium.

Hvad er forskellen mellem annoncering og ambassadør programmet? 
Indtil videre har Motivu skaffet kontakten til de mange nye medlemmer via målrettet annoncering. Motivus ambassadør program er et alternativ til at bruge betalt annoncering til at komme ud til nye potentielle medlemmer. Det giver foreningerne mulighed for at aktivere de eksisterende medlemmer som ambassadører, mhp. at nå ud til lokalområdet samt ambassadørernes netværk. 

Hvad er Motivu Premium?
Motivu Premium indeholder retargeting annoncering (annoncering som udelukkende er målrettet personer som har set på, men endnu ikke tilmeldt sig en træning) samt en række premium funktionaliteter inde i systemet. Samlet set sikrer Motivu premium en højere konverteringsrate fra 'set prøvetræningen' til 'medlem i foreningen'.